loading...

مشاوره تحصيلي

تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه

بازدید : 218
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

درصدهاي لازم براي قبولي در نمونه دولتي در هر درس شامل چه درصدي مي شود؟ مدارس نمونه دولتي در سال‌هاي اخير به يكي از محبوب‌ترين مدارس براي دانش‌آموزان مختلف تبديل شده است. ممكن است برخي از دانش‌آموزان و يا اولياي محترم آنان اين سوال را داشته باشند كه مدارس نمونه دولتي چگونه مدارسي هستند؟ و يا اينكه فرزند آنها چگونه مي تواند در اين مدارس پذيرفته شود؟ مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي از جمله مدارسي است كه ورودي بسيار سختي را براي دانش آموزان قرار داده است.

منبع: قبولي در نمونه دولتي

بازدید : 238
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

رشته هاي بدون كنكور پيام نور شيراز 98 منتشر شد. كليه داوطلبان عزيز مي‌توانند با اقدام به انتخاب رشته هاي دانشگاه پيام نور در بين ليست مورد نظر ، رشته هاي دانشگاه شيراز را انتخاب نمايند. داوطلبان گروه علوم تجربي علاقه بسياري به رشته مامايي دانشگاه پيام نور و همچنين رشته پرستاري دانشگاه پيام نور دارند. به همين دليل به انتخاب رشته در دانشگاه پيام نور مي پردازند. دانشگاه شيراز ، يكي از دانشگاه‌هاي مهم و بزرگ كشور مي‌باشد كه رشته هاي بدون كنكور پيام نور شيراز آن مورد استقبال داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي مختلف قرار مي‌گيرد.

منبع: رشته هاي بدون كنكور پيام نور شيراز98

بازدید : 216
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

برنامه ريزي قبولي در آزمون تيزهوشان هفتم چه تأثيري در پذيرش آزمون دارد؟ تمامي دانش آموزان مي‌توانند درسامانه ثبت نام آزمون تيزهوشان شركت نمايند. اما تفاوت آن دسته از دانش‌آموزاني كه نام آن‌ها در ليست اسامي پذيرفته شدگان تيزهوشان قرار دارد در چيست؟ تفاوت در نوع تلاش درست آنها با سايرين مي‌باشد. اين نوع تلاش درست را برنامه ريزي اصولي و دقيق مشخص مي‌نمايد.

اگر بخواهيم به معرفي مدارس تيزهوشان بپردازيم، بايد بگوييم يكي از عالي‌ترين مدارسي است كه به تمامي دانش آموزان كمك مي‌نمايد تا از ابتدا پيشرفت خود را پيش‌بيني نمايند و به موجب آن در آينده فرد موفقي در حوزه رشته تحصيلي خود باشند. تفاوت مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي ، هم به لحاظ معلمان هم از نظر امكانات بسيار با ساير مدارس عادي و دولتي متفاوت مي‌باشد.

منبع: برنامه ريزي براي قبولي در تيزهوشان ششم

بازدید : 227
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مشاوره و برنامه ريزي كنكور سراسري 98 با توجه به تغييراتي كه در كتب مختلف گروه‌هاي آزمايشي صورت گرفته است ، از ضروريات موفقيت محسوب مي‌گردد. بنابراين و با توجه به اين مورد، ما بهترين مركز مشاوره كنكور تجربي 98 را به شما معرفي خواهيم نمود تا با استفاده از خدمات اين مركز به پاسخ مناسبي براي تمامي سؤالات خود دست يابيد و همچنين موفقيت خود را تضمين نمايد. مشاوره و برنامه ريزي كنكور سراسري 98 در گروه‌هاي آزمايشي مختلف نحوه منحصر به فردي را خواهد داشت و به همين دليل، لازم است از بهترين مركز مشاوره كنكور سراسري استفاده نماييد.

منبع: مشاوره و برنامه ريزي كنكور سراسري 98

بازدید : 238
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مشاوره كنكور تجربي 98 آرزوي پزشك شدن را براي همه داوطلبان اين رشته محقق مي‌سازد. با توجه به اينكه كنكور تجربي داوطلبان بسياري زيادي دارد و پيرو پذيرش بدون كنكور دانشگاه آزاد و علمي كاربردي در اكثر رشته ها به جز رشته هاي تجربي پرطرفدار ، در سال‌هاي اخير بر تعداد اين داوطلبان افزوده مي‌گردد. بنابراين بدون مشاوره و برنامه ريزي ، پذيرش در اين رشته ها را مي‌توان امري محال در نظر گرفت. عمده‌ترين سؤال متقاضيان گروه تجربي اين است كه چگونه رشته پزشكي قبول شويم؟

منبع: مشاوره كنكور تجربي 98

بازدید : 236
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همانطور كه هر سال رقابت شديدي بين داوطلبان كنكور تجربي وجود دارد، كنكور رياضي نيز همينطور است. كنكور رياضي يكي از پنج گروه آزمايشي است كه داوطلبان زيادي در آن شركت مي‌كنند. براي موفقيت در كنكور بايد برنامه منظم و حساب شده‌اي داشت. در برنامه ريزي كنكور بايد بدانيم كه با چه دروسي سروكار داريم و روي كدام درس‌ها بايد تمركز كنيم.

منبع: برنامه ريزي كنكور رياضي

بازدید : 240
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كنكور هنر 98 يكي از رشته‌هاي شناور در كنكور سراسري محسوب مي‌شود. در سايت ايران تحصيل ما براي شما در مطالب قبلي در مورد كنكور هنر 98 صحبت كرده‌ايم. منابع ما چه چيزهايي باشد و چه دروسي را بايد بيشتر مطالعه نماييد و چگونه بخوانيم تا بتوانيم موفق شويم همه از مباحثي هستند كه مشاورين ما به‌خوبي از آن مطلع هستند و به شما در اين مورد كمك خواهند كرد.

منبع: مشاوره تلفني كنكور هنر

برچسب ها كنكور هنر 98 ,
بازدید : 224
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نظر به اينكه برخي از داوطلبان كنكور سراسري متأسفانه نتوانسته اند عملكرد مناسبي را در جلسه آزمون داشته باشند ، رشته‌هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري فرصت مناسبي براي آنان مي باشد و از طريق پذيرش بدون كنكور مي توانند در رشته مورد علاقه خود تحصيل كنند. داوطلبان در هر سال تنها يك بار امكان شركت و ثبت نام در گروه‌هاي آزمايشي مختلف را خواهند داشت، در زمان اعلام نتايج اوليه كنكور و در مهلت انتخاب رشته مرداد ماه، به داوطلبان فرصت ثبت نام در رشته‌هاي شناور (گروه آزمايشي هنر و گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجه) داده خواهد شد.

داوطلبان متقاضي شركت در رشته‌هاي گروه‌هاي مذكور كه قصد انتخاب رشته در بين رشته هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري را دارند، مي توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمايند.

منبع: رشته هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري 97 – 98

بازدید : 253
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

با توجه فرصت محدودي كه داوطلبان پس از ثبت نام كنكور سراسري 98 دارند و حجم بالاي مطالب لازم دانستيم كارنامه رتبه هاي زير هزار كنكور 97 كه هدف بسياري از داوطلبان رتبه زير هزار هست بررسي كنيم شايان ذكر است اين نقد و بررسي كمك بسيار زيادي در نحوه برنامه ريزي كنكور سراسري 98 و مطالعات داوطلبان خواهد داشت. كارنامه رتبه هاي زير 1000 كنكور تجربي 97 به شما كمك خواهد كرد تا با توجه به هدف موردنظرتان به درصدها توجه كنيد و تلاشتان در جهت نزديك كردن به اين درصد ها و حتي كسب رتبه بهتر از اين داشته باشيد.

منبع: رتبه هاي زير 1000 كنكور سراسري 97

بازدید : 245
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خوشبختانه امكان انتخاب رشته مجازي رايگان دانشگاه آزاد براي كليه داوطلباني كه در كنكور سراسري شركت نموده‌اند به وجود آمده است. تمامي داوطلبان گرامي با توجه به انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98 مي‌توانند از رشته‌هايي كه با احتمال كم و يا احتمال زياد پذيرفته خواهند شد، آگاه شوند. انتخاب رشته قوانين و اصول خود را دارد كه برخي از داوطلبان با اين اصول ناآشنا مي‌باشند. خوشبختانه دانشگاه آزاد امكان‌پذيرش بدون كنكور را براي داوطلبان فراهم نموده است.

دفترچه تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد نيز شانس دوباره‌اي براي ورود به اين دانشگاه فراهم نموده است. اما بهتر اين است كه نهايت دقت عمل را به هنگام انتخاب رشته داشته باشيد تا از مشكلات آينده جلوگيري نماييد.

منبع: انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد 98

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 164
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 466
  • بازدید کلی : 25242
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه